Pomoc a podpora

Potrebujete poradiť? Radi vám pomôžeme

Máte pocit, že intermet či televízia od PEERS nefungujú, ako by mali, alebo sa objavil problém s fakturáciou? Náš profesionálny tím je pripravený 7 dní v týždni:

Mail: [email protected]
Tel: +421 910 343 555
Tel: +421 949 788 115

Často kladené otázky

Internet mi vypadáva alebo seká

Možné príčiny:

  1. Pravdepodobne dochádza k zahlteniu Vašej linky a tým aj k vyčerpaniu zakúpenej kapacity. Odporúčame skontrolovať aktívne sťahovania na pripojených zariadeniach, predovšetkým P2P prenosy vedia veľmi rýchlo linku zahltiť. Zahltená linka býva často problém nižších/slabších programov internetu, preto môžete tento problém vyriešiť aj zakúpením vyššieho programu.
  2. Druhou možnosťou sú fyzické a poveternostné vplyvy alebo porucha v našej sieti, ak ste si istý, že žiadne zariadenie Vašu linku nezahlcuje, určite nás kontaktujte sa účelom preverenia stavu.

Musím si od PEERS pri zavedení internetu prenajať router?

Nemusíte. V prípade, ak disponujete vlastným zariadením, môžete ho naďalej využívať. Aby ste sa vyhli prípadným komplikáciám, odporúčame s našim technikom vopred prekonzultovať či je váš existujúci typ routera vhodný.

Budem mať internet cez kábel, alebo bezdrôtový?

Môžete mať oboje, typ zvoleného prenosu internetového pripojenia záleží od viacerých okolností, napríklad na vzdialenosti od vysielača. Výkonnejšie programy (typu SMART), poskytujeme zväčša formou káblového pripojenia.

Bojím sa, že mi bezdrôtový internet bude vypadávať

Nemusíte mať strach. Značnú časť našich klientov pripájame bezdrôtovo (cez anténu), nezaznamenávame pri tom nijaké kvalitatívne nedostatky. Pred inštaláciou kvalitu signálu dôkladne premeriavame, aby ste si mohli byť istý jeho rýchlosťou a stabilitou.

Nainštalujete mi na dom anténu?

Pokiaľ budete využívať bezdrôtové pripojenie, áno. Anténu je potrebné umiestniť do exteriéru, napríklad na strechu, alebo komín. O inštaláciu sa postaráme my. Veľkosť antény závisí od mnohých faktorov, všeobecne sa pohybuje do priemeru 45 cm, nemusíte sa teda obávať, že by narušila vzhľad budovy.

Chcel by som využiť existujúcu káblovú sieť v dome

Pri budovách, ktoré sú vybavené kabelážou pre rozvod internetu, je v niektorých prípadoch pre šírenie pripojenia od PEERS možné existujúcu kabeláž využiť. Je to ale individuálne, káblové siete typu DSL a satelitné kabeláže je nutné vymeniť.

Kedy potrebujem statickú IP adresu?

Ak používate internet na prehliadanie stránok, četovanie alebo e-mail, nepotrebujete verejnú statickú IP adresu. Túto službu využijete v prípade, ak sa potrebujete k vašim zariadeniam vzdialene pripájať. Služba je vhodná pre klientov, ktorí prevádzkujú servery či kamerový systém. Ako alternatívu k prenájmu IP odporúčame cenovo výhodnejšie prenajatie TCP a UDP portov.

Nechápem rozdiel medzi prenájmom IP adresy a portu

Zvyčajne nie je nutné prenajať si celú IP adresu, pretože všetky jej možnosti nevyčerpáte a okrem toho, počet dostupných IP adries sa postupne znižuje. Rovnako efektívne a zároveň až desaťnásobne lacnejšie riešenie je prenájom portu, buď TCP alebo UDP, naraz za jednu cenu.